Thursday, January 6, 2011

hari yang ceria~




pergh! hari ni memang pecah rekod sebab aku tak tido petang!
yelah. sekarang ni tengah semangat jogging petang2 keliling maktab untuk menjana kesihatan dan kekempisan perut.
sanggup korbankan masa tido sebab aku kalau dah tido nanti susah nak bangun.
nanti tak dapat la nak kuruskan perut. ye dak? hehe
kalau dah tido petang tu memang harapan tinggal harapan je la nak jogging2 ni.
bangun tido tak semangat, jogging pon tak semangat nanti. yelah.. terpaksa kan?

hari tu masa start jogging cuma 5 orang je. aku, ecah, shila, husna n aina.
hari ni tambah lagi 2 orng, pnut n syida. tapi syida lambat sikit sebab time kitorang gerak dia baru bangun tido.
tadi yg semangat gila jogging ecah, shila, husna n aina. aku ngan pnut banyak jalan je.
pape pon kitorang jogging dgn perasaan gumbira, suka2, macam orang gila main kejar2.
last round pnut ngn aina main lumba lari. sape menang dapat 1 sen.

********************************************************************

esok pagi kena bangun awal2 sebab esok ada budaya al-Quran.
siapa2 yg dok Johor tau la pasal budaya al-Quran ni.
yg dok negeri lain nak tau jugak ke? lain entry la aku cerita.
lepas budaya al-Quran, ada kelas Perkembangan Kanak-kanak sejam.
pastu kelas Pengenalan kpd Pendidikan Teknik n Vokasional sejam.
lepas tu..........boleh la balik bilik makan2, lepak2, tido2 sementara nak tunggu petang.
petang ada pasar malam depan maktab.
owh, esok petang nak beli selimut kat pasar. member aku kata ada selimut 10 hengget.
boleh la buat ganti selimut aku yang hilang tu. :)