Tuesday, January 25, 2011

bantulah saya~





Currently tengah buat kerja perkembangan kanak2 ngan sejarah pendidikan teknik & vokasional. Siryes aku rasa perkembangan kanak2 ni susah owh! Group aku dapat bab 7. Antara tajuk bab 7 ni,

-Pengertian konsep personaliti.
-Klasifikasi personaliti berdasarkan teori2 personaliti.
-Faktor2 yg mempengaruhi perkembangan personaliti.
-Peranan guru dalam membentuk perkembangan personaliti.
-Perkembangan konsep kendiri.
-Peranan guru dalam membentuk perkembangan kendiri murid.

Siapa2 ada buku rujukan tambahan, sila bagitau aku. Siapa2 yg baik hati nak terangkan pon ok jugak sebab aku baca benda alah ni tak faham2. Paloi!














Owh yeah! baru dapat rumah sukan baru. Kali ni aku masuk rumah BIRU! Feveret kaler~
Haha






Siryes bila kau masuk maktab ni macam kau masuk sekolah balik! Ada hari sukan ngan merentas desa bagai. Sabaq ja la~




2 comments:

tiaris ahmad said...

eh, xtau npe, tp ak ske sbjek pkmbngn knk2 tu. best. sej tknik n voke yg cm hprak.klas utk tdo.agaga

aku umah purple!!ahaha.bju sukan korg lawa x?

wawa nasruddin said...

sej tknik n voke mmg ngntok abes! haha

mktb ko ad umh purple?? gempak siot!
aku x dpt bju lg..bru bg saiz baju..
huhu