Sunday, January 16, 2011

nak jadi berani!





Boring gila malam ni. Ada keje tapi malasnya nak buat.. Ya Rabbi!
Keje yang tak siap lg tu keje TITAS. Dah la tak pernah belajar TITAS ni.
Entah cerita pasal apa entah aku pon tak tau nk cakap macam mana. Nanti la kalau aku dah belajar apa benda TITAS ni aku cerita kat korang eh?

Roommate pulak tengah tengok cerita Niyang Rapik. Aku tak tengok. Takut nanti malam tak boleh tido. Aku kalau cerita2 hantu, cerita yg seram2, horror ke, entah apa bende semua tu memang surrender tak mao tengok! Takut nanti mimpi2! Tapi ada jugak aku jeling2 tengok cerita Niyang Rapik tu. Cuma mampu jeling je sebab takut nak tengok. Pastu tanya Ecah ngan Shida,

"macam mana weyh?"

"apa jadi?"

"dah mati ke?"

Nasib baik la diorang rajin melayan aku membebel. So, diorang pon cerita la. hehe
Bila la nak jadi berani ni eh? Ni nak pegi toilet pon mintak teman. Apa kes??
Member2 aku yg lain semua berani2 belaka. Pegi toilet sorang2 pukul 3-4 pagi relax je.
Aku? jangan harap. Terpaksa kejut roommate ajak pegi toilet. Aku pegi toilet sorang2 pon berapa kali la sangat. Yg aku ingat ada sekali tu terpaksa pegi toilet sorang2 sebab roommate pegi tengok World Cup! Adoh! Lari2 aku pegi toilet. Kadang2 malu jugak. Yela, dah besar gajah pon mintak teman pegi toilet.

So, korang ada petua nak bagi aku berani tak???









4 comments:

Sha. said...

Ak pon tak berani doe.
Kat toilet hostel ade antu.

wawa nasruddin said...

bongek pnye pnut!
kjut ko suh teman aku bru tau!
haha

Anonymous said...

Apa nk tkut???
makhluk Tuhan tu xleh ambik nyawa makhluk yg lain..
hehe

wawa nasruddin said...

anon: mmg la..
kot2 kalo t'jmpe nt mati t'kejut cmne?
hahaha