Monday, October 25, 2010

kebosanan melanda...



sangat bosan sekarang ni..
tak tau nak buat ape..
nak tido pon rasa dah malas dah.
karang terlebih tido petang, malam terkebil-kebil tak boleh tido.


Alhamdulillah, sekarang aku boleh tido dengan aman, tenteram, bahagia, selamat dan yang sewaktu dengannya sebab makhluk tu dah tak hempap aku dah.
jangan ditanya makhluk ape sebab aku pon tengah berteka-teki hape bende la sebenarnya yang hempap aku tuh. (dah la berat nak mampos.!)
tapi yang pasti aku rasa sangat susah nak bergerak, pusing-pusing and guling-guling atas katil macam selalu. (amek mood sebelum tido)haha.
fed up gila tak boleh tido + (takut sebenarnya), last-last aku lari kat katil roommate aku and tido dengan dia. (nasib baik roommate aku baik. sayang roommate aku.! =)


minggu depan dah start exam dan aku tak study and buat revision lagi.
sangat takde mood ok nak exam ni.
sekarang ingat nak balik rumah je.
rindu gila kat mak bapak aku, adik-adik aku, sedara mara dan kaum kerabat, anak-anak sedara yang comel :) hehe, masakan mak aku yang sedap.! dan macam-macam lagi lah.!
semua aku rindu.!
dok kat maktab ni aku lagi homesick kalau nak dibandingkan masa aku dok kat seratas dulu.
padahal seratas tuh lagi jauh kalau nak dibandingkan dengan maktab ni.
yelah, kalau tak, takde lah ak asyik nak balik je kan..hehee~
selalunya dua minggu or tiga minggu sekali mesti aku balik.
ni dah almost sebulan aku tak balik. mane lah aku tak homesick kan.!
hahahaha.


wokeyh2.! ada keje nak buat.
chow dulu. nanti-nanti aku bebel lagi..
hohoho.


luv~


6 comments:

tiaris ahmad said...

hehe..ciannye die..ak lgi jauh wei..sabau je la...pape pn, lgi lme ko nak duk kat mktb tu..have fun, jgn sia2kan 5taun stgh tu...makes fren, cri xperience..wat sume benda...time ni la kte nak wt sme benda..jgn jdi childish lgi dah, nk jdi chekgu dah ni...so, hell of rules! wat je ap ko nak!!hehe..
~pss: ade soklan spot roger aku..hehe

ziesya zulkifli said...

mama aku masak sedapppp!!!!

woi tyra. ko memang dr dulu 'hell of rules'!

tiaris ahmad said...

hhaha..itulah aku..~ngee..
toknek, pe cerr skunk...

wawa nasruddin said...

tyrox: pnjng btol nasihat ckgu ye..
tengs weyh.! sjuk sket hti ak..
hihihi

*aku ske ble ko ckp
hell the rules! hahaha

wawa nasruddin said...

toknek: penjahat punye orng tua!
saje nk jeleskan ak la tuh.
huh!

*jenjalan jom hujung taon ni.!
hehehe

tiaris ahmad said...

hjr:hehe..tu la kwn...gne tang ctu la..haha.nk g mne wei,,,nak ikot..haha
toknek: obses pada bulan..~ngee..pelik..haha