Sunday, October 10, 2010

1st time

ehem-ehem..! testing-testing one, two, three..
hahaha
akhirnya aku bukak jgk la blog ni selepas puas kena bebel ngn toknek..
(toknek jgn nk bebel lg ye..)
x tau lg nk cerita apa sbb time aku tulis entry ni aku masih merempat kat bilik tv blok kediaman aku sbb TAKDE ELEKTRIK.!
2 hari beb xde letrik.! dah la aras aku je yg xde letrik uh.!
xpe2.. nasib baik ak ni penyabar..
hehehe~

saje aku pilih tarikh ni nak buat blog sbb :
1- bulan aku lahir (aku lahir 3 oktober 1991)
2- tarikh yg besh.! (10.10.10) hehehe
3- hari ni hari ahad.. cuti beb.!
4- hari ni idola aku kawen.! Dr. Sheikh Muszaphar Syukor with Dr. Halina (semoga bahgia ke akhir hayat)

ok la.. sampai sini dulu la aku membebel..
nanti2 ak bebel lg ok.!
nak tengok idola aku punye majlis persandingan kt tv3.

luv~